kapelan kapelan
56
BLOG

Herr, gib ihnen die ewige Ruhe. Powstanie Warszawskie.

kapelan kapelan Polityka Obserwuj notkę 4

Wczoraj późnym wieczorem dotarłem do parafii, w której spędziłem w zeszłym roku cały miesiąc. Tym razem sierpień będzie miesiącem, w którym będę sprawował liturgię Mszy Św. w języku niemieckim.

Dziś 64 rocznica Powstania Warszawskiego. I dziś celebrowałem pogrzeb osiemdziesięciosześcioletniego Niemca, który walczył w trakcie II wojny światowej w Wehrmachcie. Być może był wtedy w Warszawie... A może był w Oświęcimiu, w dniu, w którym zginął mój dziadek??

Nie wiem. I nigdy się nie dowiem.

Herr, gib ihnen die ewige Ruhe,
und das ewige Licht leuchte ihnen.
Lass sie ruhen in Frieden. Amen

kapelan
O mnie kapelan

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka